niedziela, 30 sierpnia 2015

Day 10

Siedziała obok niego, gadając o kompletnie niczym i o wszystkim, póki nie spojrzała na niego.
- Uprawiasz sport? - spytała, spoglądając na dzieci, prawdopodobnie cztery lub pięć lat młodsze od nich, grające w football.
- Kiedyś. - powiedział z grymasem.
- Dlaczego przestałeś? - spytała, patrząc znowu na dzieciaki.
- Uch, coś po prostu się stało, i moi rodzice uznali, że prawdopodobnie najlepiej będzie, jeżeli przestanę. - powiedział, a ona kiwnęła głową.
- Ja uprawiałam sztuki walki. - powiedziała uśmiechając się, a on potrząsnął głową.
- Ja grałem w football w szkolnej drużynie. - powiedział, gdy ona się uśmiechnęła.
- Mogę sobie to wyobrazić. - powiedziała, a on się zaśmiał.
- Naprawdę możesz?
- Och tak. Absolutnie. - powiedziała i oboje się zaśmiali.

To był dzień, w którym dowiedziała się, że Luke Hemmings uprawiał kiedyś sport.

1 komentarz:

  1. Uwielbiam to! Luke zrobił się nagle nieco tajemniczy. Jestem ciekawa, kolejnego rozdziału. Weny do dalszego tłumaczenia życzę! :)

    OdpowiedzUsuń